Malaysia
Perlis

Here you’ll find travel reports about Perlis. Discover travel destinations in Malaysia of travelers writing a travel blog on FindPenguins.

Cable Car und Skybridge

February 26 in Malaysia

Auf Langkawi hat man so einige Möglichkeiten, den Tag zu verbringen...und Malaysia wäre nicht Malaysia, wenn es hier nicht auch ein paar besondere Attraktionen geben würde...
    Also auf zur steilsten Cable Car der Welt und zu einer der höchsten und längsten Skybridges....im Oriental Village an der Westküste.
    Auf dem Weg dorthin legten wir noch einen Stopp ein, da ich unbedingt den Sommerpalast vom Film "Anna und der König"sehen wollte.

Aber da waren wir wohl etwas spät dran...kein schöner traditioneller Sommerpalast mehr da....🤔😔😢 Stattdessen steht da jetzt ein weißes modernes Hotel an einem Yachthafen, in dem ziemlich viel Geld rumshipperte...Dafür musste der Palast weichen...wie schade...
    Nach einem Blick auf den Strand und den Leuchtturm setzten wir unseren Weg fort, um möglichst schnell zu unserem Highlight des Tages zu kommen.....
    Mit 42 % Steigung soll diese Seilbahn die steilste der Welt sein und mit 950 m soll sie auch die längste freie Spannweite haben.

Damit sollte es jetzt auf 705 m hoch gehen, auf Langkawis zweithöchsten Berg
    Also für 55 malaysische Ringits je Person (sind ca. 11,50 €, 1 malaysischer Ringit sind ungefähr 21 cent)Tickets geholt und dann konnte die Fahrt losgehen..
    Und das mit mir als Schisser vor Höhe....ich habe Blut und Wasser geschwitzt, Augen zu, Sonnenbrille auf und mich krampfhaft an Marc festgehalten...irgendwann habe ich dann mal durch meine Sonnenbrille geblinzelt....und dann wurde ich mutiger und mutiger...

Auf der Zwischenstation angekommen, hatten wir einen grandiosen Ausblick auf die wunderschöne Landschaft....und nach oben zur Skybridge...
    Um dahin zu kommen, ging es noch einmal weiter mit der Seilbahn, aber nicht mehr so steil...
    Die nächste Herausforderung...ein Spaziergang über die 125 m lange geschwungene Himmelsbrücke, die nur durch einen 82 m hohen Mast gestützt wird.
    Wenn man sich erst einmal an die Höhe, den Wind und das leichte Schwingen der Brücke gewöhnt hat, war das schon 'ne coole Sache über den Baumgipfeln spazieren zu gehen....und sich auch einfach mal auf eine Glasfläche zu stellen...
    Und hier oben in luftiger Höhe kann man neben vielen vielen anderen Schlössern auch noch sein eigenes Herzvorhängeschloß dazu hängen...♥💑🔒
    Heute Abend haben wir an der Swimming Pool Bar eine neue Inspiration für eine Reise nach unserer Auszeit bekommen. Wir haben zwei junge Iranerinnen kennengelernt, die uns ihr Land so nahe gebracht haben, dass wir ganz neugierig geworden sind...per Whatsapp sind wir schon mal verbunden...😉

Rutschpartie bei 30 Grad

February 6 in Malaysia

Mit einem kurzen Aufstieg haben wir heute die Fallhöhe eines kleinen Wasserfalls überwunden und oberhalb davon in sieben natürlichen Schwimmbecken im Bergbach ⛰💧 gebadet – natürliche Wasserrutsche inklusive 😁 Die Äffchen brauchten auch eine Abkühlung …

Tag 73/74: Langkawi

March 22, 2017 in Malaysia

Auf Langkawi hatten wir einen Pool (zum ersten Mal auf der Reise)😍 und haben den erstmal sehr genossen!!🤗
    An unserem vollen Tag auf der Insel waren wir auf einer witzige Ducktour (in einem Gefährt, das von der Straße ins Meer fährt und einfach losschwimmt🙄🚗⛴) und sind dann mit der steilsten Gondelbahn der Welt auf den Gunung Mat Cincang gefahren. Die Aussicht war traumhaft, genau wie die Temperaturen - normalerweise schwitzen wir zu jeder Tageszeit, ausgenommen die Zeiten, in denen wir in arktisch gekühlten Taxis den Erfinder der Heizung zu schätzen lernen❄.
    Auf dem Skywalk haben wir unsere Höhenangst getestet und sind dann zum Sonnenuntergang zu einem mehrfarbigen (was den Sand angeht) Strand gefahren.🌅
    Als Tagesabschluss hat uns ein Weltuntergangsgewitter (!!!) auf dem Nightmarket fast erschlagen, woraufhin wir ganz schnell ins Hotel geflohen sind😋⛈

Penang - jede Menge Streetart

March 20 in Malaysia

5 Nächte haben wir auf der Insel Penang verbracht - die vielen Hochhäuser, sowie der viele Verkehr erinnern jedoch eher an eine große Stadt. 😄

Übernachtet haben wir in einem Gästehaus bei einer super netten Familie mit zwei Hunden - hier hat man sich wie zu Hause gefühlt und ich konnte meine Grippe bestens auskurieren. 🤗

Nach ein paar Tagen Bettruhe konnten wir endlich wieder etwas unternehmen und haben die kunterbunte Hauptstadt Georgetown erkundet. 🏘

Hier findet man jede Menge Streetart an den Wänden, Cafès und Restaurants - auch Mr. Bean trifft man hier. 😁

Es hat total viel Spaß gemacht durch die Stadt zu schlendern und die Kunstwerke zu entdecken. 😍

Nur die Hitze hier in Malaysia macht einen ganz schön platt - nach ein paar Stunden sind wir fix und fertig. 😄

Langkawi

July 8 in Malaysia

Auf der Ferieninsel Langkawi verbrachten wir drei Tage. Wir machten einen Ausflug zur Gondelbahn, welche die steilste Seilbahn der Welt sein sollte. Diese führte uns zum Skywalk, wo wir eine tolle Aussicht hatten. Das Wetter änderte sich jedoch drastisch, als wir auf dem Rückweg waren. Unterhalb der Gondelbahn gab es ein 3D Museum das wir uns ansahen. Dort machten wir eine menge lustiger Fotos. Den Rest der Zeit verbrachten wir am schönen Strand mit baden und uns sonnen.Read more

Le plus haut pont suspendu "au monde" !

Ceux qui me connaissent bien, reconnaîtront mes progrès en regardant ces photos. Je peux vous dire que j'étais très en "contrôle" et que je marchais au centre du pont. Jade DEVAIT demeurer près de moi😛. Pas pour sa sécurité, mais pour me permettre de rester en état de revenir😲.

Désolée ma grande fille et encore merci d'être monté avec moi, même si c'était la deuxième fois pour toi. XxxxRead more

Malaysia (Langkawi)

November 11, 2016 in Malaysia

Nach dem Rückflug von Sumatra nach Penang, ging es am nächste Morgen für uns auf die Fähre nach Langkawi! Auf der Suche nach einer Unterkunft haben wir gleich zwei Jungs getroffen mit denen wir zusammen einen Bungalow gemietet haben. Der erste Tag war leider sehr verregnet und wir konnten nicht mehr viel machen. Glücklicherweise wurde das Wetter an den anderen Tagen besser und wir konnten die Insel mit dem Roller erkunden, zu Wasserfällen und tollen Stränden. Außerdem haben wir eine Islandhopping Tour gemacht.
    Den Rest der Zeit verbrachten wir viel am Strand!

Heute gehts nun nach Koh Phangan auf die legendäre Full Moon Party!

Dan 12 - Langkawi

February 25, 2017 in Malaysia

Danes je dan za tropski raj. Poslovimo se od Georgetowna, preko aplikacije Grab naročimo taxi in v roku 3 minut je pred vrati. Letališče Penang je cca 25 minut vožnje stran in ravno prav, da se prijavimo za let, oddamo prtljago in se vkrcamo na letalo. Air Asia leti praktično povsod tukaj in je hudo poceni. Let iz Penanga do Langkawija je bil 60 eur za vse nas tri. Z dodano kilažo prtljage.
    Let traja vse skupaj 30 minut in niti pošteno se nismo dvignili, smo že pristali na otoku Langkawi. Sonce, 33 stopinj, palme, pesek in morje.

Taxi iz letališča stane 25 RM, dostavi nas v My Rainforest Chalet, kjer nas čaka bungalov, 2 ogromni postelji, skupaj imamo 4 metre širine za spanje...luksuz. Langkawi je otok, kjer lahko kupuješ brez davka, praktično so parfumi, alkohol, cigareti in še kaj, duty free. Moraš pokazati sicer potni list, ker omejitve so, so pa velikodušne :) V enem mesecu, lahko kupiš 5 steklenic žganja, 72 pločevink piva in 30 zavitkov cigaret. Ko greš iz otoka lahko s seboj neseš samo eno steklenico žganja in eno "šteko" cigaret, poznam pa kar nekaj ljudi, s katerimi bi to na količino hudo izkoristili. Kot primer, "šteka" cigaret stane cca 20 EUR, liter Johnny Walker-ja, cca 8 EUR. Let's get this party started :))

Ker še malo čakamo na sobo si oddahnemo v bližnjem lokalu, imajo odlično paradižnikovo juho in strežejo tudi špricer...juhej. Kosilo in mali umik pred vročino v Underwater World Langkawi, največji akvarij v Maleziji in eden največjih v JV Aziji. Dejansko nas ne pusti razočarane, super porihtano in dosti za videt. Za otroke pa sploh doživetje. Ob izhodu te seveda popeljejo skozi trgovino, duty free.

In končno....plaža. 2km dolga peščena plaža Pantai Cenang. Pesek kot moka, morje toplo, senčniki, ležalniki, jet ski skuterji, banana boati, itd. Ni to tipična rajska plaža, kot so na Tajskem, ampak tudi na Tajskem moraš daleč, da jih najdeš. Pa še tiste najlepše so okupirane s turisti. Lepo je, edino kar moti je to, da se po plaži vozijo,kar z avti, motorji. Ni hudo, vseeno pa je kar obljudeno. Dobro urco imamo, ko nas spet prežene tropska nevihta, v lokal Burgersmith, kjer si lahko svoj hamburger sestaviš kar sam iz seznama vseh sestavin. Izbereš katero meso, kakšen kruhek, katere omakice, katere nadeve vse...slabih 5 EUR in izdelek končni je bil zelo okusen.

Dolg dan je za nami, misli se poigravajo tudi z idejo, da bi šli na Koh Lipe, na Tajsko, otok, ki je od Langkawija oddaljen samo cca 20 morskih milj. Ta ideja sicer ni slaba, stane pa cca 150 EUR za nas tri, za cca 2 uri vožnje po morju in 4-5 ur na otoku Koh Lipe. Za enodnevni izlet pa načeloma tudi tukaj pravijo, da se ne splača. Bi bilo tam vsaj treba eno noč prespati. Zato bomo rajši raziskali Langkawi in se odpočili preden se nam iztečejo dnevi dopustovanja.

Dan zaključimo z nakupo v duty free trgovini :)

Dan 13 - Langkawi - Sky Bridge

February 26, 2017 in Malaysia

Dnevi bežijo, nam pa dogaja. Prebudimo se v sončno in vroče jutro in se odpravimo na zajtrk. Današnji plan je Langkawi Sky Bridge. Izberemo si taxi in se dogovorimo za 4 urno seanso s šoferjem, saj smo hoteli še zraven si pogledati Crocodile farm. Cca 25 minut traja vožnja do vznožja gore Machinchang.

Tukaj ne samo, da je navadna vzpenjača, tukaj je celoten kompleks, praktično mali tematski park in za ceno nudijo kar dosti. Sky Bridge je najdaljši ukrivljeni viseči most na svet, 125 m dolg, visi na 82m visokem enojnem stebru, cca 100 m nad tlemi, na njemu pa je lahko največ 250 ljudi naenkrat. Vendar da prideš do tega most, je treba najprej na gondolo, na Sky cable, najbolj strmo nihalno gondolo na svet, ki se na enem delu dviga za 42 stopinj. In ja, hudo visoko si in res je vožnja doživetje, sploh ko malo zapiha na najbolj strmem in visokem delu. Z gondolo te pripelje prva vožnja do sredinske postaje, potem pa še ena krajša gondola do vrhnje postaje, iz katere potem lahko greš na Sky Bridge. Iz samega mostu in vrhnje razgledne točke se vidi celotna panorama Langkawija. Resnično fenomenalen razgled.

Ampak, strahotna gneča, tokrat smo celo investirali 30 EUR več v "fast lane" karto in to je bila najboljša odločitev dneva. Sicer bi po mojem samo na gondolo spodaj čakali cca uro in pol v vrsti, tako pa smo samo odbrzeli vsepovsod mimo. In kljub temu, smo porabili za sam ogled mosta, vožnjo gor in dol, potem pa še Sky Dome in ogled največjega 3D muzeja na svetu baje, ki je vse skupaj v karti in ceni, skoraj 4 ure. Zdaj razumem, zakaj niti ena agencija tukaj ne ponuja tega ogleda, ker dejansko je to celodnevni izlet. Ampak se splača, Skydome je kul, 3D muzej pa je prav tako vrhunsko doživetje. V zadnji minuti ujamemo taksista pred iztekom naših štirih ur in seveda farma krokodilov odpade. Bilo je že pozno in vrnili smo se v Pantai Cenang. Kot nasvet, izplača se, ampak ne se dogovorit s taxijem za uro, temveč samo vzamite prevoz tja in ko končate tam najdete taksijev kolikor želite. Bo malo bolj poceni, vsekakor pa, če je gneča, se splača "investirat" v nadgradnjo karte za hitrejšo obravnavo.

Kosilo, počitek in majhna nevihta, ki danes traja kratko in potem na plažo. Na drug konec kot včeraj, manj obljudeno, bolj mirno, skratka super. Po poti nazaj po dolgem dnevu še večerja, nakup sadja in sladoleda iz manga, ki ga delajo samo iz sadja in mleka ter spanje. Jutri nas čaka celodnevni izlet po otoku.

Dan 14 - Langkawi - Kilim geoforest park

February 27, 2017 in Malaysia

Dan za celodnevni izlet. Ob 9.20 nas poberejo pred našo malo teraso in peljemo se v Kilim Geoforest Park.

Prvi postanek je "Bat cave", jama netopirjev, kjer izvemo kako ločiti netopirje po obliki obraza, ogledamo si viseče živalce, ki veselo spijo viseč iz stropa jame. Ne smemo biti glasni, ni flasha, samo gledamo in poslušamo vodiča. Sledi še malo izobraževanja o stalaktitih in stalagnitih, ter prvi ogled mangrov. Mangrove so rastline, drevesa, katere rastejo v tropskih podnebjih, predvsem v vlažnih, blatnih predelih, na izteku rek v morje in tukaj jih je dejansko ogromno. Tudi sam Bear Grylls je v eni svoji oddaji imel nemalo težav z mangrovami, saj so korenine nad vodo in so izjemno težko prehodne. V živo videt pa so doživetje. Vozimo se z gliserjem, ki nas lepo hitro vozi skozi kanale med otokom Langkawi in sosednjimi otočki, ki tvorijo ta naravni park. Apnenčaste skale, hribi, otočki, ki se dvigajo iz morja so praktično tukaj zaščitni znak Azije. Ni tako veličastno kot Ha Long Bay v Vietnamu, pa kljub vsemu je to za videti in doživeti.

Peljemo se proti odprtemu morju, kjer se baje samo 15 minut stran z gliserjem, vidi Tajska. Ampak ker je morje danes neprijazno, plan izleta vodič malo spremeni. (Še dobro da nismo šli na Koh Lipe) Spremenjeni plan je v bistvu samo druga pot znotraj otokov.

Glisiramo skozi kanale med mangrovami in ustavimo se na majhnem otočku, kjer izvemo kako in kako dolgo so nastajale te apnenčaste strukture. Nadaljujemo skozi kanale, kjer med mangrovami opazujemo "rjavo mafijo", kot je naš vodič poimenoval opice, ki znajo skočiti na čoln, odnesti marsikaj. Baje so ljudje, ki so imeli potni list v vrečki, da se "kao" ne zmoči in so imeli zraven sebe vrečko, ostali brez vrečke in potnega lista. Nas opice ob prvem obhodu pustijo na miru in nas samo opazujejo.

Nadaljujemo skozi kanale proti otočku z rajsko plažo. Mivka, senca na plaži, razgled na apnenčaste skale in v ozadju Tajska. Skoraj uro uživamo v tem koščku raja, ko nas pot pelje naprej na "floating fish market". Tam imajo v bazenčkih rib, morskih listov (največji ima baje 80 kg), skratka zanimivo. Tukaj pojemo tudi kosilo, ko se na poti nazaj ustavimo še in gledamo orle. Orel je simbol otoka Langkawi. Orli letajo nad nami, se hranijo, vsekakor zanimivo videti živali v svojem naravnem okolju. Naprej skozi kanale mangrov in čaka nas "rjava mafija", opice, ki jim tokrat lahko damo arašide in dejansko opice pogumno skačejo po čolnu, po strehi. Na poti nazaj še nam pokažejo "Crocodile cave", jama pač, ki bi naj njen vhod spominjal na krokodila po obliki in glisiranje nazaj. Zadnjih pet minut vožnje še doživimo spet pravi tropski naliv, kar je tudi samo po sebi pravo doživetje.

Nazaj v bungalovu se osvežimo in gremo na sprehod po mestu, malo pogledat stojnice in na večerjo. Sledi še večerno kopanje na željo male popotnice in počasi spat. Jutri je zadnji dan na Langkawiju, verjetno še na željo najmlajše gremo pogledat farmo krokodilov, preostanek dneva pa bo namenjen kopanju, soncu in potem tudi pripravi kovčkov za pot.

Perlis, PLS