Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 32

    Georgetown

    7. lokakuuta 2023, Malesia ⋅ ☁️ 30 °C

    Hüt hend mir wieder mol en spannende und ungwüsse Tag vor üs gha. Üses Ziel isch Georgtown gsi und s einzige wa mir gwüsst hend isch, mir hend am halb 11i müesse uf e Fähre richtig Kuala Perlis. Döt acho het en Maa mit emene Foti vo üs, wo mir am Vortag am Ticketschalter gmacht hend, uf üs gwartet. Er het üs anen Bahnhof brocht und üs Zugtickets besorgt. Damit er chan bewiise, dass er sin Job erledigt het, her er vo üs wieder müesse es bildli mache. Denn sind mir öbbe 1.5 h Zug gfahre und sind am Endbahnhof wieder vo öberem andere empfange worde. Er het üs denn 5 minute zu de nögste Fähre gführt und het wieder s obligatorische bildli vo üs gmacht. Fazit: mir fraget üs wie die Transport so super organisiert werdet und immer irgendwelchi lüt döt für üs parat stönd.

    Bis jetzt gseht Georgtown wunderschön us und begeistert üs mit super Esse und cooler Street Art.
    Lue lisää