Satellite
Show on map
  • Day 36

    Georgtown

    October 11, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 29 °C

    Gester hend mir üses Rucksäckli packt und sind in Nationalpark. Währed einere Stund sind mir im Dschungel umegwanderet. Üses erste Ziel het Turtle Beach gheisse und het em Name alli Ehr gmacht. Denn do gits e Schildkrote-Station, wo alli Eier vo de Schildkrote i de Nacht vom Lege isammlet und wieder neu vergrabt miitels emene Gheg. Denn so chönd die chline Schildkrötli zerst biz wachse und stärker werde bevors zrugg is Meer gönd. Denn ohni die Hilf überlebet vo 1000 Babys ebbe nur 1 bis 2 Schildkrote. So chönd öbbe 100 - 200 Schildkrote überlebe. Denn sind mir mitm Boot no an Monkey Beach, wo die freche Affe bi viilne andere Lüüt s Züg oder s esse hend wölle chlaue. Als üs Boot zruckbrocht hend, hend mir überen nöd würkli stabile Steg müesse laufe. Hends zum Glück aber überlebt :)

    Hüt hend mir en ruhige Tag gmacht und sind am Abig no an en Night Market.
    Read more