Satellite
Show on map
  • Day 249

    bye 🇭🇲🦘🕷️🐍🐨

    July 9, 2023 in Australia ⋅ ☁️ 20 °C

    diä letschtä täg verbringed mir ider city. perth isch e richtig cool stadt. es het es riesigs agebot a essä, viel grossi parks und isch dur das sehr gruän. perth isch echt mega vielsitig.
    mir günd numal verschiedeni parks gu aluägä und au numal i diä womer schu gsi sind😁
    mir gnüssed üseri letschtä täg mit guätem essä, guäter gsellschaft (üs selber 😉) und ziehnd üs australiä numal richtig inä.
    mir versuäched für mich nu es chleid, für diä bevorstehnd hochziit vum visnu und dr simi z gfindä. es isch in australiä aber winter, somit eher schwierig. es chleid hani de doch gfundä, aber nöd fürd hochziit, sondern fürd d wiehnacht. au mal guät wänn i ez schu weiss wasi aleggä😂😂
    und ja irgendwänn isch dä der tag x chu und mir mönd üs vu australiä verabschiedä.

    australiä du bisch richtig cool, du hesch ä cooli landschaft, cooli lüt und suuper cooli tier🤩
    du hesch üs vum erstä moment äweg umghauä. mir chend wieder!! see you soon💙💪
    Read more