Satellite
Show on map
  • Day 14

    Dat ging even anders

    July 21, 2020 in France ⋅ ☀️ 26 °C

    Hoewel ik in m'n hoofd had een rustig dagje te gaan nemen, werd ie toch nóg een stuk rustiger. Nog geen halfuur op de fiets en ik merkte al dat dit hem niet ging worden. Hoofdpijn, keelpijn, last van m'n maag, dit was niet ideaal. Dus de eerste beste camping opgezocht en daar naartoe gefietst. Hij was nog geen 15km verder dan de vorige, maar toch niet dichtbij genoeg: het avondeten kwam er 200m voor de camping uit. Aiii, dus toch slim geweest om niet verder te fietsen. Tentje opgezet, paracetamol genomen en toen ik ging liggen viel ik direct in slaap. We zijn nu 2,5u later en ik ben gelukkig weer op aarde! Ik ga denk ik eens op m'n gemakje de stad verkennen (ik zit vlakbij Poitiers) en dan vanavond lekker vroeg naar bed!Read more