Satellite
Show on map
  • Day 20

    Organic breakfast!

    July 27, 2020 in France ⋅ ☀️ 22 °C

    Nee nee, ondanks dat het redelijk hippie is houdt dat niet in dat er space cake geserveerd wordt😂 Simpel stokbrood met zelfgemaakte jam. Dat is vast en zeker een goede basis voor deze dag. Ik ga niet al te ver vandaag, but we'll see hoe het gaat!

    Oja, als afscheidscadeautje heb ik het telefoonnummer gekregen van de zus van de hippie-eigenaar. Mocht ik een bed nodig hebben rond Peyrehorade, dan kan ik haar bellen. Ze zijn zo zo zo enorm vriendelijk hier! Andere gasten lieten mij weersvoorspellingen zien en vertelden mij dat er een hittegolf dreigt te komen dus dat ik écht voorzichtig moest doen. Ik mocht pas verder eten als ik dat had beloofd haha!

    Ondertussen is het al 9u geweest, dus ik ga nu echt echt opstappen. Fijne dag allemaal! Ik geniet nog even van m'n hippie bubbel haha
    Read more