Satellite
Show on map
  • Day 24

    Verhaaltje voor het slapengaan

    July 31, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 24 °C

    Vandaag heb ik de eerste meters samen met een andere pelgrim gefietst. En ik weet gelijk waarom ik dit alleen doe... De beste man kwam uit Polen en sprak 3 woorden Engels. Desalniettemin wist hij hele verhalen op te hangen. Aan het begin best gezellig, maar zodra ik wat vertelde begreep hij er precies niks van🙄 Ach, ik luister wel dacht ik. Totdat hij een wel heel apart verhaal ging vertellen. Ik dach al iets van 'ass' te horen, maar ik keek hem niet-begrijpend aan. Uhh ja jongens, dat had ik dus niet moeten doen. Ik had jullie namelijk nog niet verteld dat deze meneer fietste in een hempje en zijn boxershort. Ja echt! Verder had hij geen broek of iets aan... Dus toen ik 'ass' hoorde en hem niet-begrijpend aankeek, kreeg ik een demonstratie. Het pijpje van z'n boxershort werd zomaar opgerold en ik kreeg een héél witte kont met allemaal rode bultjes te zien aahhhhhh gatver gatver gatverdamme! Niet veel later heb ik deze man vriendelijk bedankt en heb ik hem verteld dat ik even alleen (!) pauze ging houden. Ieeeewww dit beeld krijg ik dus nooit meer uit m'n hoofd!
    Nou slaaplekker hoor 😝
    Read more