Froome? Nibali?

August 2, 2020 in Spain ⋅ ☁️ 21 °C

Ik was aan het klimmen en strijden en zweten en oefff wat had ik er geen zin meer in.... Zie ik ineens iets op de weg gekladdert. Vlak voor de top lijken er wel allemaal namen op de weg te staan.... Hè?! Froome? Nibali? Holy shit hahah! Als die hier fietsen met hun fiets die net 8 kilo weegt, en ik hier rijd met m'n tientallen kilo's bagage. Okee volgens mij is het dan wel geoorloofd wat te zweten 😂

Nog even gekletst met de buurman! Een meneer die uit UK komt maar eigenlijk de hele wereld afreist. Nu is hij opzoek naar een plek om lange tijd te wonen, maar hij had geen idee waar. Dus twee weken geleden een fiets gekocht in Bordeaux en deze route gaan fietsen! Wat een avontuur! We hebben gelachen, maar ook best serieuze gesprekken gehad. Heel bijzonder hoe er een soort connectie is doordat je dezelfde tocht maakt. Voelt heel speciaal om die persoonlijke verhalen van anderen te mogen horen.
    Fijne avond allemaal!

(Rectificatie van een trouwe en oplettende lezer: het moet natuurlijk 6,9kg zijn ipv 8kg)