Satellite
Show on map
  • Day 30

    Goedemorgen!

    August 6, 2020 in Spain ⋅ ☀️ 18 °C

    Het is wat later dan ik eerst had bedacht, maar ik lag gisteren ook later in bed🙃 Rond 19u raakte ik aan de praat met een andere campinggast. Een vriendelijke man van 27 die vanaf Hamburg hiernaartoe is komen fietsen. Hij heeft al meer dan 3000 km afgelegd! Het werd steeds later en later en we vertelden elkaar steeds meer en meer. Hij had een buddhistische kijk op de wereld en 'problemen' en het was heel interessant om daarover in gesprek te gaan. Op sommige momenten was ik overduidelijk iets te nuchter om erin te geloven haha, maar toch was het heel bijzonder. Het gesprek was heel 'diep', maar er werd ook veel gelachen. Ja, wederom een heel bijzondere en unieke ontmoeting. Rond half één hebben we er maar een einde aan gemaakt, maar ik weet zeker dat we nog uuuuren door hadden kunnen kletsen. Dus de wekker ietsje later en vandaag weer genoeg stof tot nadenken. Ik ga even afscheid nemen en dan opstappen. Fijne dag allemaal!Read more