Satellite
Show on map
  • Day 34

    Op jacht!

    August 10, 2020 in Spain ⋅ ⛅ 30 °C

    Ik dacht toevallig net bij mezelf: gelukkig is het vandaag niet zo heel erg warm. Niet veel later kom ik een bord tegen met de temperatuur. Okee als je 38 graden aanvoelt als 'niet zo heel erg warm' dan heb je òf een zonnesteek, òf de afgelopen dagen waren gewoon bizar heet. Ik ga voor het laatste😝

    Ondertussen ben ik op jacht geweest naar een powerbank+stekker en naald+draad. Na een heel tijdje gewacht te hebben op de baas van de computerwinkel, bleken ze geen powerbanks te verkopen... Maar wél een stekker (die was namelijk ook gejat). Hij was veel te duur, maar ik kan in ieder geval weer iets opladen. En een straatje verder vond ik naald en draad! Alleen m'n ogen nog even openhouden opzoek naar een powerbank dus!
    Read more