Satellite
Show on map
  • Day 39

    Slaaplekker!

    August 15, 2020 in Spain ⋅ 🌙 15 °C

    En daar zit ik dan. In een klein restaurantje middenin Santiago de Compostella. Terwijl ik aan m'n wijntje zit voel ik mij enorm trots, gelukkig, dankbaar en nog veel meer. Zes weken leek een eeuwigheid toen ik begon, maar eigenlijk is de tijd heel snel gegaan. Zoveel zelfkennis opgedaan, zoveel vertrouwen gekregen, zoveel downs maar 1000 maal zoveel ups. Ik ga nog twee dagen genieten van deze prachtige stad, maar tot hier was het al een fantastische reis. En hoe geweldig dat jullie allemaal mee hebben geleefd. Bedankt van een iets wat aangeschoten en dus sentimentele Femke, vanuit Santiago😘

    Haha ja deze gekke foto van vanochtend vond ik wel grappig voor erbij haha! En nu ga ik proberen m'n hotel terug te vinden en dan ga ik suuuuuper lekker slapen. Morgen neem ik jullie mee op avontuur in Santiago! Slaaplekker en tot snel (nu dus écht heel snel wat heb vanmiddag m'n vlucht geboekt voor maandagavond)!
    Read more