Satellite
Show on map
  • Day 41

    Morning!

    August 17, 2020 in Spain ⋅ 🌧 17 °C

    Heeel misschien zat er bij het Menu del Casa gister een fles rode wijn, en heeel misschien vond ik het zonde om die te laten staan, dus heeel misschien heb ik een beetje een taaie ochtend... Maar, zie dit ontbijtje!! Geen idee waarom ik die ham heb gekocht, maar meneer zei dat het heel lekker was en ik ben de slechtste/beste consument ever.
    Oja, ik heb ook een koffer gefixt voor al m'n fietstassen en inhoud! Dat was nog best een gedoe want ik zou helemaal naar de andere kant van de stad moeten volgens een mevrouw. Gelukkig vond ik een klein kofferwinkeltje! Vanmiddag rond 15u de bus naar de Airport en Santiago de Compostella definitief uitzwaaien. Maar dus eerst dit koninginnenontbijtje opeten👌🏼
    Read more