Find Penguins? Find Nicola!

November 15, 2022 in Cambodia ⋅ ⛅ 30 °C

Am erste Tag uf Koh Rong heimer üs bim Zmorge mitere usfüehrleche Rundi "Ufsteller und Ufreger vom Monet" à la Podcast "die Sprechstunde" & de Affli zueluege chli versumet u si drum ersch gäge Mittag zue zum "The Nest" gange (d Beachbar öppe 5 Minute vo üsm Hotel furt).
    Dert heimer i wunderschön klarem u badwannewarmem Wasser bädelet und gsünnelet. Es het o wahnsinnig härzegi Hünd gha, wo üsi tierliebe Härz fasch zum schmelze hei bracht!
    Nachem Zmittag heimer per Zuefall dr Nicola atroffe wo ou us dr Schwiiz chunnt und no uf dr Suechi nachere Underkunft isch gsih.
    Nacheme churze Gspräch heimer trotz dr Warning vo üsem Schuelleiter (don't talk to strangers) gfunde, dr Nicola chönn ja bi üs pfuse, mir hei sowieso zwü 4er-Zimmer und si sibe Lüt.
    Also heimerne churzerhand mitgno & nachdem er iquartiert isch gsih und mir aller duschet hei simer no zum "Kaoh Touch Beach" ga Souvenirs & Snacks füre Usflug vo morn choufe & ga Znachtässe. O dert hets ganz e schnüsige Baby-Hund gha, womer also fasch hei welle mit id Schwiz nä.
    Mir hei o wieder emal gmerkt ds älwä die Nudelsuppe für 2$ eifach di feinste si.

Iz simer aller so chnüttu dsmer d Gsellschaftsspiili für hüt hei ussegla & scho im Bett lige.
    Drum ize scho - Guednacht!