Satellite
Show on map
  • Day 2

    MiniaturWUNDERland

    April 14, 2023 in Germany ⋅ ☁️ 8 °C

    Dr Tag isch mit üsere E-Trottifahrt nid z'Änd gange.
    Nachdem mir üs im Hotel si ga erfrüsche & hurti es Sekündeli ga abligä hei mir üs wieder mit de Trotti ufe Wäg zu Peter Pane gmacht. Dert hets usgfallni Burger, cooli Getränk & feini Dessärt gä. Nachdem mir gstercht si gsih simer witter zu mim persönleche Highlight vo dere Reis; ds Miniaturwunderland. Mir si vo 23:30 bis 01:00 Uhr derte gsih, willmer nid hei realisiert ds di Billet so schnäll wäg si. drum heimer also d Randzyte müesse nä. Ds MIWULA isch ei riisegi Modällisebahn wosech über verschideni Stockwärch erstreckt. Ufteilt isch ds ganze i Länder, teilwis sehr wahrheitsgetreu u teilwiis mit fiktive Element. Mir hei begeisteret aller chline Details agluegt & obwohl mer zu so später Stund glich afa chli müed si gsih nach däm lange Tag, heimer aller es riise Gaudi ka.
    Wosi am eis am Morge hei zue ta heimer aller gfunde dsmer z nächste Mal meh Zyt wei irächne. Trotzdem simer froh gsih dsmer iz chöi ga ligä u dr nächst Tag gstercht i Agriff nä.

    ~Fäbs
    Read more