Sahara tour dag 3!!!

June 27, 2023 in Morocco ⋅ ☀️ 43 °C

Hoi hoi!!
    Vandaag was de laatste dag van onze de tour! We begonnen de dag om 5 uur 😀 met ontbijt. Na precies 1 yoghurtje en een plakje crêpe stapte we weer op de kameel. Het voelde dit keer minder zielig omdat we de kamelen al kende en vriendjes met ze waren geworden. Na de kameel tocht begonnen we aan onze lange terugweg naar fez. Dit is ongeveer 10 uur rijden. Onderweg zijn we meerdere malen gestopt om te plassen, te eten, apen te kijken en een ijsje te eten. Het apen kijken kon ons echt verreken, omdat we apen allebei erg onvoorspelbaar vinden en niet zo leuk. Na een heeeeeeele lange rit kwamen we rond 18:00 uur aan in ons hotel. Het hotel is beter dan we durfden dromen. Het heeft airco, een zwembad en de kamers zijn schoon. Een hele verademing na de woestijn en ons vieze hotel de nacht daarvoor. Na een snelle duik en een lange nodige douche hebben we gechillt en aan de studie gezeten. Toen we dachten dat het tijd was om te gaan eten realiseerde we ons onderweg dat al veel tentjes dicht waren, misschien in verband met het offer feest aankomende 3 dagen. Uiteindelijk zijn we gestrand in een soort sport bar waar ze de wedstrijd tussen Marokko en Ghana kijken. Het eten was heel lekker en goedkoop maar heeft ons echt gevloerd want we kregen het allebei niet op. Het plan voor morgen is nog onduidelijk maar in ieder geval een beetje bijslapen! Doei doeiiiiiRead more