Satelliet
Weergeven op kaart
  • Dag 29

Lombok til Gili Air

25 oktober 2023, Indonesië ⋅ ☀️ 30 °C

Så er der gået 6 dage på Lombok. Vi var tidligt oppe og stod klar kl 09 for at hente vores pas inde på immigrationskontoret. Man må ikke ha bare ben så endnu en gang måtte Steen ta kjole på. Men nu har vi stemplet og kan blive i Indonesien november måned ud.
    Lombok vil vi bl.a. huske for det dejlige sted vi boede de sidste to nætter. Mamas Bella et dejligt Airbnb med søde og venlige værter. Hyggeligt og rent værelse og dejlig pool.
    Vi lejede en scooter og kørte både op og ned langs kysten. Men også en vild tur op i bjergene op af de smalleste stejleste og hullede veje. Jette måtte gå ellers kunne scooteren ikke klare det. Pludselig var der ikke mere vej og vi måtte hele turen tilbage. Det glemmer vi ikke foreløbig.
    Nu sidder vi på Gili Air. Tog først en taxi til havnen 80kr og så en speedbåd til 100kr. Vi er tilbage på hotellet Padma hvor vi boede sidst og var meget tilfredse med. Maria fra psyk i Hillerød har vi også lige mødt igen. Hun er her ugen ud med sin kæreste.