Mostra sulla mappa
  • Giorno 60–65

Hotel Naia og Kuta Lombok

25 novembre 2023, Indonesia ⋅ ☁️ 30 °C

Jeg må indrømme at jeg ligge kom et par dage bagud med dagbogen. Men vi forlod altså hotellet langt ude på landet og flyttede til Hotel Naia inde midt i byen og det fortrød vi aldrig et sekund.
    Vi havde reserveret to nætter men i samme øjeblik vi kom ind på værelset forelskede vi os i stedet og forlængede straks opholdet med yderligere 3 nætter. Det er lille hotel med 6 værelser der ejes af en australsk meget talende kvinde og 4-5 lokale ansat til den daglige drift. Min evaluering på booking.com ser således ud:

Vi havde booket 2 nætter men forelskede os med det samme i hotellet og forlængede med yderligere 3 nætter. Stedet ligger ret centralt i Kuta og selvom der er travlt på gaden hører du det ikke inde på værelset. Med 6 værelser bliver her aldrig overrendt. Personalet var særdeles venlige og imødekommende. Værelset var fantastisk hyggeligt indrettet og meget rent. Der var aircon og det virkede. Der var desuden elkedel og kaffe og the der blev fyldt op hver dag. Badeværelset var meget fint med masser af varmt vand og ok bruser. Sengetøjet var rent og sengen god. Der var wifi og det virkede super godt. Swimmingpoolen er hyggelig og vandet er rent. Morgenmaden var særdeles god. Der er i det hele taget en masse små detaljer og et engagement hos personalet der gør at et ophold på dette hyggelige botiueq hotel er en oplevelse man skal unde sig selv. Alt i alt anbefaler vi stærkt dette hotel og vil meget gerne komme her igen.
    Leggi altro