• Day 174–175

Kuala Lumpur

March 18 in Malaysia ⋅ ☀️ 33 °C

Vi forlod Gili Air forleden. Vi havde været på øen i cirka en uges tid og det meste af tiden havde det regnet du ved byger der varede 1 time eller to af gangen men nu skulle vi altså videre. Vi tog public boat til Bangsal og derfra tog vi en taxi til Mama Bella hvor vi havde bestilt overnatning et af vores yndlingssteder. Langsomt blev vejret bedre vi lejede desuden en scooter, kørte lidt rundt og fik købt nye sandaler til Steen i det store Mall. Vi hyggede os to dage blandt andet ved swimmingpoolen og fik lidt lokal mad..
    Så var det ellers afsted igen vi tog en taxa til lufthavnen fløj videre til Kuala Lumpur hvor vi ville være en nat inden vi skulle videre vi fik aftenen til at gå med at besøge Little India. spiste noget indisk mad som smagte fantastisk og senere hjemme på hotellet var det en tur i den meget fine swimmingpool .
    Nu skal vi så videre til Krabi hvor vi foreløbig skal være fire nætter skifter til en ø der hedder Koh Jum og er der fem nætter skifter til øen Koh Lanta og tager fem nætter der .