Ella: Ussicht mit viune Doggos

November 25, 2023 in Sri Lanka ⋅ ☁️ 22 °C

D Zugfahrt vo Nuwara Eliya isch wunderschön agleit dür Teeplantage, Primärwäuder und etlechi churzi Tunäu. Z‘Wetter hätti abwechsligsricher nid chönnä si, d Britä vis-a-vis vo üs und mir hei bestimmt 5 mau z Fenster zueta ums churz drufabä wieder ufezschiebe. Z Warte ufne angere Zug het sich so lang agfüehlt das einigi denkt hei gha mir Übernachte vilech sogar uf dene Bänk.
    Sowit ischs nid cho u drü Stund nach däm mr los si, simer im Gröschte Schiff in Ella acho. Dä Ort besteit eich nume us Restis u Hotel entlang vore Strass wo sich dür z Gländ zderuf schlänglet. Üses „Hill top guest house“ trumpft mitere wunderbare Ussicht vor Dachterrasse uf. Nachdäm mr üsi Wöschsäck hei abgä simer dür z Stedtli spaziert und hei imne Kaffi amnä Wohnigsbewerbigstext umedökterlet.

Zum zNacht hets de ändlech z erste Kottu Rotti gä. Fasch so guet wie dr Keve sinersits het dr Choch i sim Hüsli die Teigflädä mit sine zwöi Spachtlä, unger ohrebetäubendem Lärm, zerhackt und sä mitm Gmües vrmischt. Mega fein!

Am nächste Morge heimer dr Wecker wieder einisch früeh gsteut: 4:30. churz drufabe simer mit chli Proviant undere Stirnlampe losgloffä. Drüvertu Stund später und es paar Schweiss tribendi Trittä zum Schluss simer ufm „Little Adam‘s Peak“ gstande und hei ufe Sunneufgang gwartet. E Streuner het üs ufm ganze Weg bis ufe begleitet, d Laura hets nid gstört :) Nachdäm ig sitzend uf die erste Sunnestrahle gwartet ha, isch sogar no e zwöite Streuner, näbst aune streuende Touris, cho und het sich vor mir ufm Rucksack härekuschlet.
    D Sunne het de nüm lang uf sich la warte und mir hei die schöni Ussicht is Tal gnosse. Ella isch vorauem uf Grund vo dene schöne Blicke id Landschaft so beliebt u mittlerwile recht touristisch.

Ufm Wäg zrügg simer zum zwöite Influencer (Hot-)Spot: zur „Nine Arch Bridge“. Mir hei Glück gha, churz drufabä isch e Zug düregfahre mit etleche Touris wo zu de Türe si useghanget. Einigi Fotos später simer de entlang de Gleis zrügg is Dorf gloffe. Dert heimer im Städli zmörgelet und hei üs gfreut nomau chönne ga härä z liege. Dr Nap isch definitiv zlang gsi dasmene no so dörft nenne :)
    Dankem Hunger simer de wieder uf und hei es feins Gmües-Curry gässä und i ha es witers Mau im Cabo vrlore. Z Wetter het o da wieder abm Mittag zueta und es het glägentlech gschüttet. Dr Rest vom Nami heimer de im Schärme umechillt, i ha ir Hängematte „Das Parfüm“ ferti gläsä u freue mi bereits ufe Büechertransport wo am Wuchenend achunnt :)

Vorem zNacht simer imne chli bessere Hotel ga z Wohnigsbewerbigsformular usdrucke u heis bimnä Bier usgfüllt. Die viele Hünd entlang vor guet befahrnige Houptstrass hei ar Laura’s Helfergen strapaziert. E hinkende Streuner het de drzue gfüehrt das si churz drufabä mit es paar Päckli Hundefuetter usm Supermärit isch usecho. Dä Hund heimer zwar grad nüm so schnäu gfunde, zwöi angeri hei aber im Nu die Mahlzyt vrspiesä u gnüsslech ihri Zähn gläckt.
    Drna heimer ire Beiz vouer Touriste mau wieder Lust ufne Pizza gha. Nachdäm mr dr Berg mit früsch gwäschniger (nid so früsch schmöckender) Wösch hei zämägleit gha, simer de i üsne zämägschobnigä Einzubett ipfuset.