Satellite
Show on map
  • Day 26

    Black Mountain Tower

    January 3, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 23 °C

    Hüt morgä hei mir üs ufä Wäg richtig Black Mountain Tower gmacht. Ungerwägs hei mir birä Bäckerei ghautä wüu mir nu äs Sandwich🥪 hei wöuä gah holä für ungerwägs. Näbscht ca 6 verschidnigä Brot 🍞 hets aber nur nu Dessert🍪 gha. Z Brot isch aber drfür mega fein gsi 😋

    Für zu däm Tower ufä si mir zersch dürä Botanic Garden gloffä. Di erscht Station isch dr Rägäwaud gsi, das het üs super gfauä. Drfür isch nach 45 min bim Tower obä d Ernüechterig cho. Dä isch nämlich im Momänt zuä u entsprächend hei mir ufgrund vo dä Böim überhoupt nüd abä gseh ☹ nachemnä Momänt hei mir aber gseh, dasses uf dr angerä Siitä 10 Min Fuesswäg wiiter unger ä Lookout het. Dert isch d Ussicht zwar huufä besser gsi, aber nid das wo erwartet 😅
    Drum si mir haut chli enttüscht wieder abä u hei nu chli dr Botanic Garden gnossä.

    Ufem heiwäg si mir nu ids Stadtzentrum chli gah umäluegä. Würk viu hets aber nid gäh z gseh, het paar einzelni Lädä u äs Iichoufszentrum gha. Jetzt si mir nu chli ufem Baukon äs Bierli am trinkä u ds schönä Wätter am gniessä 😎🍺
    Read more