Satellite
Show on map
  • Day 27

    National Arboretum Canberra

    January 4, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 16 °C

    Am Morgä si mir öbbä einisch ufgstangä u si richtig National Arboretum abgfahrä. Dert hets äs paar chliineri Walking Trails u ganz spezielli Böim. Churz nach dä 8ti si mir dert abgloffä. Fürä Start hei mir üs dr aasträngendsch Wäg, wos ir Beschribig gheissä het das mä d Bei guet gspüri u so, usgwäut. Entsprächend hei mir üs i Gedankä scho druf vorbereitet, dass di 3.3 km aasträngend wärdä 😅 Nachdäm mir aber relativ schnäu wieder am Ziel gsi si, hei mir müessä sägä, das di letschtä 2 Wanderigä wo mir gmacht hei ä huufä aasträngender gsi si 🤦🏼‍♀️ Drum hei mir amänä angerä Ort wieder wöuä zrüg loufä, aber dä Wäg isch leider gsperrt gsi. De hei mir üs haut fürnä angerä Trail entschiidä zum machä. O dä isch überhoupt nüd aasträngend gsi, drfür aber hammer usblick.

    Nachem 2tä Trail si mir nu gah d Bonsai usstellig aaluegä. Das isch scho iidrücklich gsi, dr eutischt Bonsai wo dert isch gsi isch nur ganz ä chliinä gsi aber het Jahrgang 1937 gha 😳

    Am Namittag hei mir eigech ä Freakshake wöuä gah trinkä, dass sig ä speziellä Miuchshake. Aber natürlich het genau dä Ort hüt zuä gha, obwouh sogar ar Tür aagschribä gsi wär, dass är eigech offä hätt 😑 De si mir haut drfür öbbis chliises gah zmittag ässä u äs Glace hets drfür onu grad gäh 😁

    Jetzt si mir daheimä am packä u morn geiz de wiiter ad Ostküste, richtig Long Beach 🚗🏝️ (Hoffä z Gwitter isch de bis denn o wieder dürä 😅⛈️)
    Read more