Satellite
Show on map
  • Day 30

    Vo Eden nach Sale

    January 7, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 20 °C

    Am Morgä früech hei mir üser Sachä wieder packt u si zersch mau a zwöi Lookouts z Eden chli gah luegä u chli gah umäloufä. Speter si mir iz Killer Whale Museum gangä. Das isch mega interessant gsi. Anno dazumal hei d Killerwal dä Lüüt vo Eden ghulfä bim Walfang i däm si di angerä Wal id Bucht triebä hei u dä Walfänger dr Wäg zum Wal zeigt hei 😳

    Speter si mir richtig Genoa Peak gfahrä, wo mir dr Genoa Peak Track gmacht hei. Dr Wäg zum Parkplatz isch ä Dirt-Road gsi u ungerwägs hei mir sogar nu müessä usstiigä u dr Wäg vomänä Boum freiruumä das mir überhoupt dürä cho si 😅
    Dr Wanderwäg het sehr a eim idr Schwiiz gliichä, ussert dases überau verbrönnti Böim (nu vom grossä Füür 2019/2020 nachä) gha het. D' Ussicht vo dobä isch eifach dr Hammer gsi 😍

    Im Namittag innä hei mirs doch nu zu dä Salmon Rocks gschafft, obwouh mir ke Internet meh gha hei u so z Navi eigech nüm würk hei chönnä bruuchä 🤦🏼‍♀️
    Zum Glück isch mau äntlich wieder richtig schöns Wätter gsi, de hei mirs nu chli am Strand chönnä gniessä, bevor mir de nach Sale, zu üserer hütigä Unterkunft gfahrä si.
    Read more