Satellite
Show on map
  • Day 31

    Uf dr Suechi nach Koalas...

    January 8, 2023 in Australia ⋅ ☀️ 21 °C

    Nachem ufstah hei mir üs scho gli ufä Wäg nach Paynesville gmacht. Vo dert us si mir mit dr Fähri uf Raymond Island gangä gah luegä, ob mir äs paar wildi Koalas gseh. U tatsächlich... Nid 5min uf dr Inslä hei mir scho dr erscht gseh im Boum obä hockä 😃 u i jedem eggä vor Inslä het mä wieder einä gseh 😊 Äs het sich auso totau glohnet dr Wäg vo geschter wieder ä Teil retour z fahrä...

    Nachdäm mir einisch um d Inslä umägloffä si, hei mir di nächscht Fähri wieder zrüg gnu uf Paynesville. Vo dert us si mir nu zum Eagle Point gangä, vo wo us mä ä schönä Überblick über d Gägend gha het.

    U da z Wätter hüt eifach dr Hammer gsi isch, hei mir dr Nami nu chli im Botanic Garden vo Sale verbracht. Süsch isch hüt hiä i däm Städtli nid viu los gsi, äs het eigech aues zuä gha wi daheimä amänä Sunntig aubä oo 🤷🏼‍♀️

    Hoffä morn isch de z' Wätter o wieder so guet wie hüt, dass mir de mau chli a Strand chönntä 😊
    Read more