Hi Quakka ✌

March 18, 2020 in Australia ⋅ ☀️ 19 °C

Welcome to the Paradise 🏝 mitem Schnellboot isches uf'd Insle Rottnest Island gange. Zum Glück bini Flight Attendant und kei Servicemitarbeiterin ufeme Schiff 🙈 ich bin soooo Seechrank, bin immer wisser worde im Gsicht 😂 die längst 40 Minute sinds gsi, das hi und her schwanke isch nüt für mich. Im Flüger gats wenigstens ufe und abe ✈ 😂

Mitem Velo bini den um'd Insle gfahre. Sind stolzi 20 Kilometer gsi, fast sowit wie um de Flughafe, nur isch de Wäg nöd so ahgnehm gsi wied Panzerpiste 😆 und au biz hügeliger 😅 vo Sunne über Rege het s'Wetter au gmacht wases wot. Natürli hani d'Regejagge usem Rucksack usegno will's gheisse het es segi 26 Grad und Sunneschii, wasi lerni dezue: D'Regejagge chunt ab jetzt immer mit 😆 D'Insle het würkli paar schöni Flecke z'büte, aber han sehr viel meh erwartet wases schlussendli den bote het. Vorallem bini weg dene herzige Quakkas gange. Nach 15 Kilometer trample hani aber immerno wit und breit keine gseh 😥 han scho denkt gha voll die Verarschig und plötzlich hüpft eine vor minere Nase über'd Strass. Sones herzigs Ding 🥰 spöter hani den na witeri ahtroffe 😊Geduld Sabi 😂😂