Chocolate Factory

May 25, 2020 in Australia ⋅ 🌧 12 °C

Ufem Heiwäg vo eusem unglaublich schöne Roadtrip hemer na en Stop bide Schoggifabrik ihgleit ☺️😜 Die Praline wo sie da gha hend, han mi also mal qure duregesse 🙈😂 aber sone Chance het mer ja nur eimal, oder?

S'ersti Mal nach Monate wo mer wiede imne Restaurant hend chöne esse 🥗🍔 irgendwie ganzes komisches Gfühl.

Zrugg in Perth hani den es Gspröch gsuecht weg mim Matratze "problem". Es chan doch nöd si dasi nöd chan schlafe will de scheiss Plastik um die Matratze so knisteret. Het mi echt schier de Schlag troffe 😅 Sie het nur gmeint, ja d'Matratze segi neu und sie wett sie neu bhalte also nimmt sie de Schutz nöd weg! Ich bin echt sprachlos detgstande 🤔😯 Han mi gfühlt als weri im falsche Film 🙈🤦‍♀️. Nach langem hi und her het sie mir es Upgrade ahbote für 7Fr. meh pro Nacht ines
    Zimmer mit Balkon und eigenem Bad, WICHTIG! z'erwähne s'Bett isch OHNI Plastik gsi 😅. Finds lächerlich muess mer das erwähne, aber ja anders Land, anderi Sitte 🙏😂

Au isches wiedrmal nöd süberste Airbnb. Alles wasi ide Cuchi ahlange mueni zerst abwäsche wills nöd suber isch. Ihgittt... 🙏 ohhhmm
    Au beobachtet sie mich immer vode Stube us wenni am Choche bin, macht mer scho chli Angst. Sie sitzt mengisch eifach im dunkle am Esstisch und seit nüt sondern sitzt eifach nur da - weisch wie bini verschrocke woni id Chuchi cho bin und s'Liecht ahzündet han. Zudem sind ihri Selbstgspröch sehr verwirrend. Han zum Glück nur für ei Wuche buechet 🙏 3 days left haha 😂