Sturmwarning

May 25, 2020 in Australia β‹… 🌧 10 Β°C

Back in Perth, wiederemale, scho richtig mis Diheime worde πŸ˜‚πŸ˜

Mir hend euse Roadtrip extra so planet das mer vorem grosse Sturm wieder zrugg in Perth si werdet.

Es het mich ja schier furtgwindet πŸ˜…πŸŒ¬ zudem isches scho ganz speziell das da Herbst isch und alli Blätter abegheied πŸ‚πŸπŸƒ

Han so müesse Lache; han sitere Ewigkeit das Boots Huus wele go ahluegge und hüt hanis endli gschafft. Aber woni ahcho bin gsehni das de ganzi Stäg wo'd normalerwis chasch druff laufe unter Wasser isch πŸ˜… het glaubs biz fest gregnet πŸ™ˆ Han das Föteli in Familychat gschickt und den het min Dad gmeint, er hegi gnau sgliche Föteli im Blick gseh πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ hans chum chöne glaube haha was füren zuefall
    Au hets z.B. eh Holzbrugg im Süde wo mir gsi sind und au na druff gloffe sind komplett umgno. De Sturm het Perth mit ca. 127 km/h erreicht.

Ich bin aber wohl uf 😁 und de Tag het au ganz GUETI News bracht πŸ™ Abem Fritig isch s'Reise in ganz Western Australia wieder erlaubt - FINALLY!!! 😍 Halleluja 😊 chans chum glaube, han echt en Freude-Rege-Tanz gmacht πŸ˜‚ nach 2 Mönet chani endli das mache woni scho sit so lange wott. Also gats jetzt ab as plane πŸš™πŸ˜