Satellit
Visa på kartan
  • Dag 104

Fishing Part 2

13 juni 2020, Indian Ocean ⋅ ☀️ 22 °C

Dasmal hemer biz meh Action wele und hend sini Kollege mitem Jet ski begleitet 😍 ich han dörfe stüre und gasgeh und er het hinedrah gfischet. Die ersti halb Stund hani echt denkt das wird nie klappe 🤦‍♀️ Männer und ihres Spielzüg mit ihrne Idee 😂 aber es het echt en Fisch ahbisse nach ca. 40 Minute umetuckerle - und den was für en mega Cheib 🐟

Han mi den gfröget wie mer de ez usem Wasser bringet, will es isch scho cheibe gwaggelig uf dem huere Jetski und wenn de Fisch zapplet machts es nöd eifacher 😅 ich han also probiert d'Stabilität z'bhalte währedem er de Fisch usem Wasser zieht. ABER zu mim erstune hets super funktioniert und mer hend soooo Freud gha 😁 wer chan scho sege das er en 1.20m lange Yellow Fin Tuna vom Jet ski us gfange het 😂💁🏼‍♀️
    (am Abig hend mer de den uf'd Waag tah und er isch ganz 10 kg schwer gsi) Mer hend 3 Ahlauf brucht zum es guets Föteli anebecho willi de chogge Fisch chum han möge hebe, erstens will er so schwer gsi isch und zweitens so glitschig 🙈

Gli druffabe wo mer de ersti gfange hend het au scho s'zweite Fischli ahbisse 😍 Mir sind immer ide Richwite vom Boot gsi damit mer de is Boot hend chöne geh zum Chüele. Will de Fisch isch zu gross gsi das er kei Platz gha het ih euses Küehlbox ufem Jetski.

Was füren Tag isch das gsi 😊☀️😍