• Day 4

Panorama Route

August 4, 2023 in South Africa ⋅ ☀️ 17 °C

Vandaag een mooie lange dag in de auto.

We begonnen een beetje spannend, waardoor we besloten de route aan te passen.

De Panorama route is zo'n mooie route om vanuit de auto te rijden. We hebben onze ogen uitgekeken ♥️!

We kwamen uiteindelijk als eerste aan bij de God's Window, mooie gebergte, wat een uitzicht!!! En wat spannend zo dicht langs de klif te lopen!

Hierna gingen we naar de Bourke's Luck Potholes. Hier kwamen 2 rivieren samen. De Blyde en de Treur Rivers. De ronde gaten die je ziet komen door miljoenen jaren van erosie. Super gaaf en mooi om te zien.

Als laatste kwamen we bij de three Rondavels. Hier waren 3 grote rotsformaties die omhoog komen vanuit de wand van de canyon. Ook dit uitzicht was adembenemend 🥰.

Wat een mooie dag!

Oja en zoals belooft een foto bij licht van de auto en heb er ook een van ons kneuterige huisje 😊!

Morgen gaan we op pad naar onze volgende loge! Spannend wat dit avontuur ons voor moois zal brengen.

P.s: Shailo heeft zijn eigen Coffeeshop hier 😝.