• Day 65

Etappe 6

June 17, 2022 in the Netherlands ⋅ ☁️ 26 °C

Schoonloo - Sleen 24 km
    De slaap is weer op en het ontbijt komt er aan, dus gaan we er klaar voor zitten. Gisteravond nog even geappt of het was gelukt met glutenvrij brood voor mij, in de hoop dat ze eraan gedacht had. Jahoor, glutenvrije broodjes en crackers vandaag! Na het ontbijt hebben we de spulletjes weer ingepakt en alles in de auto geladen. Vanuit de B&B konden we meteen beginnen aan de route. Een klein stukje over het asfalt en daarna het bos in. Van de 24 kilometer ongeveer 21 kilometer door het bos gelopen. Super mooi, rustig en veel in de schaduw. Dat is met 25 graden ook super fijn. Onderweg heeft Coos nog wat halsbrekende toeren uitgehaald, we kwamen nog een kudde döner tegen, het pieterpad monument en een herdenkingsmonument van de 2e wereld oorlog.
    Uiteindelijk komen we aan in Sleen, proosten samen en gaan dan met de bus terug richting Schoonloo. Totaal al ruim 100 kilometer gelopen van het pieterpad, nog ongeveer 392 kilometer te gaan!