Satelit
  • Hari 120

Etappe 7

11 Ogos 2022, Belanda ⋅ 🌙 23 °C

Sleen-Coevorden 21 km
    Omdat onze harige vriend mee gaat met ons pieterpad lopen, konden we dit keer niet terecht in een Bed en breakfast. Vandaar de blokhut - maar dus zonder ontbijt. Dit regelen we zelf dan wel. Met een vertrouwd ontbijtje van thuis starten we onze dag.

We laten ons wegbrengen door de gastheer van de B&B naar het startpunt van vandaag. Het openbaar vervoer is hier niet heel voor de hand liggend en deze optie is vele malen sneller en niet duur.
    Langs sloten en kanalen gaat deze etappe, door het hoge struikgewas waar we mama Brigitte haar vrienden 🦗 nog tegenkomen. Krr Krr.
    Het is redelijk warm maar we lopen veel door de schaduw en doordat we vroeg vertrokken zijn, hebben we er weinig last van. Coos drinkt uit de slootjes en gaat zelfs even pootje baden, we hopen al zolang dat hij zwemmen leuk vindt maar tot nu toe niet.
    We lopen door Coevorden heen en gaan nog even naar de kringloop waar we al eerder voorbij kwamen. Daar vinden we een leuk spel dat Jeroen van vroeger herkent. We nemen het mee en later die avond blijkt ook nog dat Jeroen precies weet hoe het spelletje werkt en gewonnen kan worden.
    Baca lagi