Satellite
Show on map
  • Day 1

    Dag 1 naar Johannesburg

    October 2, 2023 in South Africa ⋅ ☀️ 22 °C

    Vandaag is de 1e dag van dit Afrikaanse avontuur! Ik ga de komende 4 weken met Sawadee een groepsreis maken. De 1e beproeving is Schiphol. Gelukkig is het er niet extreem druk. Ik ben voor 7 u s ochends op de luchthaven. En het inchecken bagage afgeven en de security verloopt allemaal heel soepeltjes. Gelukkig daarom ruim op tijd bij de gate met een lekker bakkie. De vlucht vertrekt op tijd om 9.45. We doen korter dan verwacht over de vlucht en zetten kwart over 8 savonds voet aan de grond. De vlucht was prima lang maar dat wist ik en ik kom de tijd door met de nodige films. Al weet ik op een gegeven moment niet meer wat ik met mezelf aan moet; zoveel stilzitten is niks voor mij.
    Als we geland zijn ga ik opzoek naar mijn groep. We worden opgehaald door een chauffeur die ons naar onze 1e accommodatie brengt. Het gaat allemaal war chaotisch omdat dit niet onze reisbegeleider is, die ontmoeten we morgen pas. Alles komt uiteraard vanzelf goed. We overnachten in een guest house vlakbij de luchthaven. We drinken s avonds laat nog een drankje met een klein groepje. En dan taaien we af.
    Read more