Satellite
Show on map
  • Day 18

    Jaipur

    August 25, 2022 in India ⋅ ☁️ 24 °C

    Nid ganz 24 Stund hei mir ka ide sogenannte "Pink City" vo Indie - Spoiler si isch nid Pink!

    Nachdem mir acho si hei mir eigentlich numme rasch öppis wöuä go ässä - zServicetempo vode Inder het dert aber si bisherig Höhepunkt erreicht und mir hei 1.5 Stund uf üses ässä gwartet, immerhin isch es fein gsi.

    Am nächste Morge si mir nächher mot de Topmoderne Metro, de suberst Ort vode Stadt es paar Statione is Zentrum, bevor mir zumne Ussichtspunkt ufe gloufe si - ou wenn me nid wahnsinnig wiit und vorauem nüt pinks het gse, hetts sich glohnt.

    De Rest vom Tag hei mir mit emne Spaziergang dür dAltstadt - mitemne Bsuech vom Winfpalast (sehr schöns Gebäude) und feinem Zmittag verbracht.

    Vorem Zug hei mir när no 1h Ziit ka unf hei eifach numme irgendwas wöuä go trinke - zerste wo mir gfunde hei isch ner ses famcy Hotelrestaurant gsi wome für ne Lemon Soda vorher e Welcome-Shot gschenkt bechunnt - derfür si die 3 Getränk ou türer gsi aus üses ganze Zmittag😂
    Read more