India

August - September 2022
A 25-day adventure by Meret & Delphine Read more

Los gehts :)

August 8, 2022 in Switzerland ⋅ ⛅ 21 °C

Nachemne früehe Start am Morge und dank de Mama wo am viertu ab 6i am Morge mit em Nécessaire uf Morges fahrt, si mir ize am Flughafe acho und parat für üses Abentür :)

Acho in Leh :)

August 9, 2022 in India ⋅ ⛅ 27 °C

Üse Trip: Genf - Abu Dhabi - Neu Dehli - Leh

Spätestens in Neu Dehli wäre mir ready gse fürnes Bett, aber ein Flug hei mir no vor üs ka. Nachere chline Pousä uf de liegine am Gate si mir uf Leh gfloge und hei dert uf Delphine gwartet...

Nach emne (meh oder weniger churze) Power-Nap im Zimmer, si mir ize chli de Ort am aluege und vorauem ad Höchi agwöhne :)

Akklimatisierigs-Spaziergang

August 10, 2022 in India ⋅ ☀️ 21 °C

Nach ärä nid ganz so erholsame Nacht - vorauem für Delphine, hett dDelphine am Morge no chli verlängeret im Bett, während dNoémie und ich id Stadt si zum di verschiedene Trekking Obtione abzkläre.
    Nachdem mir när üsi Favorite kürt hei si mir zrüg zude Del und hei ps fürz Rumptse to Tso Moriri Trekking entschiede. Üses Programm für die nächste Täg steit ize 😍
    Danach si mir zum Kloster und Palast direkt über Leh gloufe, so hei mir dWanderschueh scho chli igloufe, chli bewegt und di schöni Ussicht gnosse!

Kloster Tag

August 11, 2022 in India ⋅ ⛅ 24 °C

Mit Bus und Auto heimer üs hüt uf de Weg is Thiksey Monastery gmacht womer no grad pünktlich fürs Endi vom Morgegebet oder so sind cho.
    Mir müesse zwar no usefinde was d Handzeiche bim Autostöpple bedüte aber nach es paar Versüech heimers de ou zum Stakna Monastery wo ou sehr schön gsi aber für üsi unkulturelle Auge sehr ähnlich wie z erste.
    Zrügg in leh heimer no grad de Bus für morn organisiert. Und fasch als hätte mirs genau so planet hets 1 pro Wuche und de isch am Fritig...

D Noémie mues uf China

August 12, 2022 in India ⋅ ☁️ 7 °C

Mir hei üs gester de glich scho chli zfrüeh gfreut und womer de nomal zu üsere trekking argentur si sind üsi plän für die nächsti Wuche chli uf eis gleit worde. Er het no keis Pony chönne catche, wo mir aber bruche für de trek und ou für de see bruchts es permit wo mir zu spät dranne si zums no pünktlich überzcho. Nur liecht niedergeschlage simer de zrüg zu üsem Hostel und hei üses "kochte" Znacht gässe und ganz viu über üsi Optione diskutiert. Mir hei üs de entschide glich de bus znä und mau luege was si a de Checkpoints meine.
    Ufem erste Teil vo de Busfahrt simer de dementsprechend nervös gsi aber die Frou am Checkpoint het de chli ume telefoniert und üse Schwizer-Pass agluegt und üs de zimlich schnell düreglah :)
    So heimer d Fahrt uf de 2 höchsti Pass vo de Welt sogar chönne gniesse und üsi Vorfreude uf de Pangong-See isch immer grösser worde.

Übernachtig in Sputnik

August 12, 2022 ⋅ ⛅ 12 °C

Nach 9h Reis, wo gfühlt all halb Stund pöiselet isch worde si mir när am Pangong-See acho. Übernachtet hei mir im grössere Ort in Spangmik oder wie mirs üs gmerkt hei Sputnik. Vo überau hei mir ghört das Spangmik so busy isch und Man viuuu ruhiger, mir hei aber gfunde 25/30 Lüt isch nid soo viu und hei dert ohni Problem es schöns Hüsli mit Panoramfenster gfunde 😍
    De Nami hei mir när mit spaziere, läsä, dösä und fötele verbacht, bevor mir am Abe Delphines Lieblingsässä Dahl-Bat hei becho...
    DRückreis am nächste Tag isch ner us irgendemne Grund numme 7.5 Stund gange :)

Markha-Valley Tag 1

August 15, 2022 in India ⋅ ⛅ 18 °C

Nach em Usflug a Pangongsee isch gester Pousä und Plane agseit gsi... Mir hei gmüetlich usgschlafä, e chli gshoppet, umpackt und die wiiteri Ziit hie planet, vilich geit de Plan ja chli besser uf aus bis ize😅

Hüt isch es när losgange mit em Trek. Eigentlich wär planet gsi ab Zinchen loszloufe ungefähr 1.5 km vorher isch zStrass leider nümm befahrbar gsi und mir si dert gstartet :)

Über Strass, Wanderwäge, dürs Flussbett und quer düre Fluss - zLuxusgirl natürlich mit Sandale - si mir när Richtig Yurutse gloufe. Näb Bärge in allne Farbe - rot, grün, brun und grau- hei mir ufem Wäg ou ä grossi Gruppe Gämschi direkt vor üs dörfe beobachte. Yurutse, zerste "Dorf" uf dem Trek mit emne Homestay, dBezeichnig Dorf isch jedoch sehr wiit hergholt es het nämlich nur eis Huus, isch üses hütige Ziel gsi.
    Mit de wenige andere Trekker hei mir de Nami ner mit Gützli und Tee verbracht... Ize si mir gspannt uf zZnacht wo mir bechöme 😋

Yurutse uf Skyu

August 16, 2022 in India ⋅ ☁️ 16 °C

Am Morge heimer am 7ni Zmorge übercho und sogar d Meret het 2 Chapatis gässe...
    Usem Dorf use isches die erste 4km stetig ufe gange zum Gandala Pass und 4900m. Jede i sim eigete Tempo heimers alli in öppe 3h ufe gschafft und hei churz die schöni Ussicht gnosse. Bevor das mir kalt hei übercho simer de witer gloffe. Scho fies wie viu schneller me bim abeloufe isch als bim Ufstig. Üsi Mittagspouse heimer de in Shingo gmacht. Im Lunchpäckli womer am morge übercho hei hets e Ei, e Härdöpfel, 2 Chapatis, es paar Guetzli und e Fruchtsaft gha. D Noémie und d Meret si nid grad begeistert gsi und drum hets de chli meh für mi gä 😅
    Bevor das mir de si witer gloffe hets die erste Blasenpflaster brucht und denn isches witer gange. Nachem Zmittag heimer no ca. 8km vor üs gha aber dasmal alles am Fluss entlang bis üses Tal is Markha Tal abbiegt. Ds Tal isch immer schmaler worde und mir si üs vorcho als würde mir im Grand Canyon unterwägs si. Nid das öpper vo üs scho mal dört wär gsi aber so stelle mirs üs vor 🙈
    Ds Endziel vo hüt isch Skyu gsi und wöu me hie sogar mitem Auto chönnt härefahre heimer scho chli öppis grössers erwartet. Und tatsächlich hets scho grad am Afang vom Dorf es Kafi gha mit 2Lüt dinne und grad nachdem mir am Kloster verbi si hets sogar e Krüzig gha.
    D Homestays düe ihri Gäst nacheme Rotationsverfahre verteile und mir hei d Wahl gha zwüsche eim wo 6 min I die entgägegsetzti Richtig vo morn isch aber mit Duschi oder es anders 2min I die richtigi Richtig aber ohni Duschi. Ohni lang überlege hei mir üs für das ohni Duschi entschide mir füehle üs wahrschinlich no nid gnueg stinkend 😂. Ds Homestay isch ou viu kleiner als das vo gester und die Frou cha keis Wort Englisch aber für d Ziit vom Znacht hei mir üs gloubs verstande und alles andere bringe mir mit Zeichesprach ou no irgendwie häre!
    Nachtrag: sie isch zwar mega nett und hilfsbereit aber ihres deheime brücht no e Wasserfilter. Vorem Znacht heimer üs im Dorf no uf d Suechi nach Wasser gmacht. Im Kafi hei mir dürs Fenster gseh dases eine hät aber es isch leider zue gsi. Nachem Znacht heimers no gschafft üsi Fläsche mit Schwarztee zfülle aber niemer vo üs het gärn Schwarztee.
    Am 20 vor 9ni heimers de is Bett gschafft. D Meret und ich hei direkt d'Option Schlafsack gwählt. Nach 5min unter de Decki het denn o d Noémie I Schlafsack gwächslet 🦗🐜
    Fazit vo de Meret vo au däne Sache wo me sich hie chönnt ifah hätt si scho am liebste d Lüüs 😂

Markha Valley Tag 3

August 17, 2022 in India ⋅ ⛅ 18 °C

Nach dem mir üs am Morge mit Schwarztee und Chapatis gstärkt hei si mir los gange uf die hütige Etappe :) Meh aus 21 km quer durch zMarkha-Valley und 12km bis zum nächste Ort, wo mir gfilterets Wasser becho hei... Scho ide erschte Pousä hei mir när aber gmerkt, dass Schwarztee zum Wandere eigentlich sogar no relativ fein isch.

Dä Wäg nach Sahra isch leider aues uf ere meh oder weniger guet befahrene Strass gsi - dUssicht hett aber ou dert nid entüscht. Uf de letschte 9km hei mir üs de Wäg den regelmässig mit Maultier, Esel und Rösser teilt. Natürlich hei mir ou hüt wieder zeinte oder andere Mal de Fluss müesse überquere, mängisch über Brücke oder Boumstämm, mängisch eifach ide Schuh und einisch ou ziemlich töif dür zWasser. Bi dene Tempersture und em strahlende Sunneschin isch das aber willkommeni Abkühlig gsi.

Nachem letschtä Ufstieg, wo üs aui nomau mögge het - die letschti Pousä sött me eifach nid striche - hei mir när Homestay in Markha erreicht. Näbärä schöne Ussicht, Milktea und Güetzli wärde mir - we mirs richtig verstande hei- sogar mit Momos belohnt 😍

Nachtrag: Nach ere chline Pousä hei mir denn doch no dEnergie gfunde uf Entdeckigstour zgo und dRuine vo Markha zerklimme... Danach hetts tatsächlich Momos gä und hüt isch für einisch klare Himmel gsi und so hei mir no ne Haubstund chönne useliege und ⭐ inklusive 🌠 luege :)

"Pousetag"

August 18, 2022 in India ⋅ ☀️ 17 °C

Früeh wie immer heimer Zmorge übercho üses Lunch-Päckli ipackt und hei üs ufe Weg gmacht. De Plan isch gsi vo Markha uf Hankar zloufe und dört öppe ufe Mittag acho. Scho nach es paar Minute heimer zum erste mal über de Fluss müesse wo zimlich kalt isch gsi und ou so gross dasmer üsi Schueh hei müesse abzieh. Wenn öpper no nid wach isch gsi denn het sich das spätischtens ize gänderet gha 🥶
    Kurz drufabe simer zumene Kloster cho womer üsi Rucksäck hei la stah und die fasch 200 Höhemeter no schnell gmacht hei zum die schöni Ussicht zgseh. Wie me aber uf d Idee chunnt dört obe es Kloster zboue isch niemerem vo üs ganz klar gsi.
    Nachem zimlich langsame Start heimers de aber ufe Mittag glich is erste Homestay vo Hankar gschafft womer de üses Zmittag gha hei. Nach kurzer Diskussion heimer de Entschide das mir glich nid hie blibe und no witer loufe uf Tachungtse was 5km witer isch und e Zeltplatz het. Defür heimer üs ize d Wahrscheinlichkeit erhöht morn no zum Fuess vom Kang Yatse Gletscher zloufe erhöht. Us üsem Pousetag isch so aber glich e Tag mit meh als 15km und fasch 800 Höhemeter ufe worde 😂
    Defür chöme im Zelt villicht endlich üsi warme Kleider usem Rucksack womer bis ize zimlich für nüt mittreit hei

Nachtrag: Vorem Znacht simer no 2 Hügel grad hinter em Zeltplatz ufegloffe und hei vo dört us d Ussicht gnosse. Während em Znacht heimer üs de bi de andere chli unbeliebt gmacht wöu mir sobalds wider Wasser het gha üsi Fläsche für morn hei wölle fülle und es het nume es paar Dezi pro 10min gä. Mir heis denn ou relativ schnell ufgäh und hei für Tee i de Thermos gfragt.
    Es isch nid würk kalt worde die Nacht aber defür heimer am Abe no chli chönne Sterne aluege und hei usegfunde wie sogar üsi Handys chöi Sternefotos mache 🤩