Hyggedag i Flagstaff 10/8

August 10, 2016 in the United States ⋅ ⛅ 22 °C

Vi sov lidt længe eller til kl. 8.30 for at vi stadig kunne nå morgenmad, som vi fandt ud af var kager, appelsinjuice og kaffe!
    Efter den sølle morgenmad sad vi og undersøgte muligheder i Grand Canyon og muligheder for dagen.

Vi fandt desværre ud af at det badeland vi havde planlagt, hvor vi skulle ud og have brune maver, var lukket. Jeg var meget skuffet og ledte febrilsk rundt på nettet for at finde et alternativ der var næsten lige så godt.

Vi havde allerede booket en nat mere på vores hostel, så vi kunne ikke nå at skifte til et med pool. Vi tog os god tid til bad og snak med familien for derefter køre i Flagstaff mall. Vi endte vidst med lidt flere poser end vi lige havde regnet med. Nu skal jeg snart have købt den ekstra kuffert!

Vi endte med at være hjemme omkring 7.30 og inden vi kunne gå i seng skulle vi lige spise vores kartoffelmos og farsbrød fra supermarkedet. Det var overraskende godt!
    Vi kom i seng kl. 9 og skulle op kl.3 igen for at køre til Grand Canyon og se solopgangen. Så der var det godnat! 😴