Bil dag i Los Angeles 17/8

August 17, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

Vi vågnede om morgen og opdagede at der lå nogen i de to andre værelser som var tomme da vi lagde os til at sove. Jeg gik på toilet og der var vinduet åbent og badet var fyldt med mudrede fodspor. Vi troede derfor at de to personer var hoppet ind af vinduet. Vi tog tøj på og gik op i receptionen for at fortælle det. De kom så med ned og bad alle om at komme op i receptionen. Det var dog langt fra alle som kom, så det var håbløst. Vi forklarede at vi havde bestilt at pigedorm og at vi sove med en masse drenge i nat. De forklarede os at det var fordi vi kom sent og det var det eneste ledige. Vi kunne dog flytte derover for næste nat.
    Vi spiste derefter morgenmad og tog afsted mod den første bilforhandler, da vi skulle kigge på bil i dag. Louise skal købe en bil herovre til når hun skal på udveksling. Den kan vi så køre i resten af turen.

Honda havde dog ingen i den prisklasse, under 2500$. Den næste var cars 911, som havde en bil under det prisniveau, som var en Nissan i dårlig stand. Han viste dog en anden, men den var for dyr. Han var generelt meget anmasende og vi valgte at gå og køre til den næste. Den næste var 123carsbuying, som havde ca en 3-4 biler under 2500$. Der var dog ikke lige noget, så vi kørte hen og fik frokost på Starbucks. Vi havde dog forsøgt at købe noget et andet sted, men der blev vores dankort afvist, hvilket mange gange skyldes at de ikke siger det er kredit kort, så jeg blev lidt sur på hende 😊

Vi tog dog tilbage til 123 carsbuying for at prøvekøre to biler, men Louise besluttede at den endelige beslutning skulle tages efter de 5 dage i Panama.

Da vi kom hjem omrokeret vi baggagen, så vi kunne havde det med til Panama. Det var noget af en opgave 😃
    Vi fik derefter nudler med kylling til aftensmad også gik vi ellers i seng, så vi kunne komme tidligt op for at aflevere Hondaen kl. 9 i lufthavnen.

Godnat 😴