Santa Barbara 30/8

August 30, 2016 in the United States ⋅ ☀️ 26 °C

Vi havde sovet i bilen på en rasteplads, hvilket egentlig var gået meget godt. Udover at jeg tændte bilalarmen kl. 1 om natten. Det var super pinligt! Vi kom op og fik gjort os klar på de offentlige toiletter til en dag på stranden. Vi kørte først på Starbucks for at få noget Wi-Fi og noget frokost. Derefter stod den på Santa Barbara Beach, hvor vi dyppede fødderne i det store Stillehav. Det var lidt koldt. I løbet af dagen solede vi os og slappede af. Vi kørte derefter i H&M for at se efter nye bikini underdele. På vejen derhen kom vi igennem et Farmers market, som vi selvfølgelig lige skulle se. Vi fik købt nogle gode vindruer. Efter H&M kørte vi i supermarkedet og købte aftensmad, som vi kunne tage med ned til stranden igen og spise. Det var rigtig flot, men desværre lidt koldt. Det er en del koldere om aften her ude ved kysten end inde i landet. Inden vi kørte tilbage til rastepladsen for at sove i bilen igen kørte vi forbi Starbucks for at lade alle vores apparater op, da det jo ikke er muligt i bilen.
    Vi skal i morgen se den danske by Solvang. Det glæder jeg mig til.