Satellite
Show on map
  • Day 3

    Hollywood en Beach

    March 13, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 25 °C

    Vandaag besloten we naar het strand te gaan en Miami een beetje te verkennen. We zouden beginnen met naar een vinyl winkel gaan, maar naast dat de buurt een beetje onguur was, was het ook dicht. Dus zijn we toen naar een Wendy’s gereden in Hollywood om te brunchen. Wendy’s is eigenlijk gewoon een Mac en ze hebben dus ook soort gelijk eten. De portie waren iets schappelijker dan bij de Denny’s maar het drinken was nog steeds gigantisch veel.
    Het meest interessante hier was echter de wc. Hier was namelijk een mevrouw constant naar mij aan het roepen dat haar wc deur open was zodat ik naar binnen kon... ik heb geen idee waarom ik dat zou willen en ik ben heel stil een ander hokje ingegaan. Verward was ik in ieder geval.
    Volgende op de lijst was de Michaels, een mega grote arts and crafts winkel. Zowel Pim als ik hebben ons hier goed vermaakt en leuke spullen gescoord!
    Daarna zijn we naar Hollywood Boulevard gereden voor nog een vinyl zaak, maar ook deze was gesloten...
    Hollywood Beach was super mooi en heel erg schoon. Het was helaas niet zonnig en er stond veel wind. De wind zorgde echter dat het minder warm voelde, wat welkom was. We hebben daar over het strand gelopen en de boulevard. Overal stonden mooie hoge palmbomen en cactus planten. We hebben ook kokosnoten zien hangen!
    Read more