• Day 3

Chilli's

March 13, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 23 °C

Na ons avontuur op het strand besloten we terug te gaan richting tante Dee en oom Ton. Onderweg wilden we een stop maken bij de Barnes en Nobles, een mega boekenwinkel. Het eerste adres stuurde ons alleen een national park in, waar natuurlijk helemaal geen boekenwinkel zat. Uiteindelijk vonden we er 1 in de buurt van papa’s hotel. Hier hebben we nog wat gekeken en gekocht.
    Daarna zijn we naar tante Dee en oom Ton gegaan om samen wat te eten. Namelijk Steak! Oom Ton zei dat Chilli’s de beste steak heeft, dus gingen we met z’n alle de mini van in op weg naar sweetwater.
    Het eten was geweldig, maar zoals altijd heel erg veel. De steak was erg lekker en zeker niet iets wat je bij ons zo zou kunnen krijgen. De unlimited refills van het drinken is ook echt een uitkomst met al het zoute eten! En het toetje was ook zo lekker!! Een gietijzere pannetje met cookie, ijs en choco saus. Mijn god zo lekker!
    Het was super gezellig en het eten was top!! Wat wil een mens nog meer.