Drive to Orlando

March 14, 2019 in the United States ⋅ ⛅ 27 °C

Vandaag begon onze reis naar Orlando. Volgende week gaan we nog naar tante Dee en oom Ton, dus we hoefden niet echt afscheid te nemen. Het was ongeveer 3:30 uur rijden naar Orlando. Onderweg zijn we gestopt om te brunchen bij een weg food court. De onderweg stops zitten hier midden tussen de wegen in ipv aan de rechterkant van de weg.
    We overnachten vandaag 1 nacht in het Serlago Resort en dan gaan we morgen over naar een Disney Resort. Het hotel waar we nu zitten is redelijk oud, maar heeft wel een gezellige sfeer. Bij het hotel hadden we afgesproken met een vriend en oud collega van papa, die gaat ook mee naar Disney!
    We hebben een redelijk grote, beetje oude kamer op de eerste verdieping. Het hotel bestaat uit allemaal losse gebouwen met twee verdiepingen.
    We zijn daarna naar de Orlando Premium Outlet gereden, hier was de Disney Character Store, wat een outlet is voor de spullen van de Disney parken! Hier zijn we goed geslaagd!
    De mannen zijn nu wat gaan eten en ik kijk tv op een zeer dikke oude tv, inclusief static!