• Day 16

Hazaút, Budapest, Otthon

September 14, 2023 in Portugal ⋅ ⛅ 29 °C

Nem tudom említettem e de a terminál 2, a fapados terminál katasztrófa 😂 Annyi ember hogy az hihetetlen, lógnak mindenhonnan, úgy kell vadászni 1-1 ülőhelyet. Megéheztünk, vettünk mekis kaját, hát ott is egymás nyakában ültek, egyik társaság csomagját arrébb rakattuk, mástól széket kértünk, és végül így sikerült félig emberi módon asztalnál megenni.
    A gép kis késéssel szállt, le, álltunk vagy fél órát a kapu nyitás után a peron szélén, végül feljutottunk. A prioritynek és a plusz 15 ezer forintos helyválasztásnak köszönhetően elsők között szálltunk be a Wizz A321 neo gépbe - milyen érdekes, ma kettő ilyenen is mentünk - és végül 15 perc késéssel felszállt a gép. Nem mondom hogy eseménytelen volt az út, mert a hangosbemondó sipolt, össze visszér beszéltek rajta magyarul angolul, az út felében turbulens légkörben vagy miben mentünk, de nem volt annyira vészes, persze nem is komfortos. Asszem sikerült is egy órát aludni de nem biztos. Nagyon hosszúnak tűnt az út, több mint 3 óra.
    Na, végül 5 perc késéssel szálltunk le, egész jó. Bolt taxi, Fecónál kocsi felvétel - hát a kis Mazda csak kényelmesebb meg jobb mint az összes bérelt autónk azorin 😂 - és már suhanunk is át a tök üres Budapesten.
    Hajnal 3 óra, és már otthon is vagyunk, fürdés, és alvás.
    Szeretem a számokat, statisztikákat, majd lehet összesítem is mi merre hány méter volt, de most egyelőre lezárom ezt a nyaralást. Az Azori szigetek továbbra is csodásak, eszméletlen helyeken voltunk, amit lehet megnéztünk, nagyon jókat ettünk ittunk, itt az ideje kipihenni az utazást.