• Day 10

Tbilisi

August 31, 2015 in Georgia ⋅ 🌬 27 °C

Kolem páté hodiny odpoledne jsme zpátky v Tbilisi a po domluvě vracíme vypůjčené auto i s malým otiskem kravího rohu na předních dveřích. Zjišťujeme, že tento pátek se zde odehraje kvalifikační utkání ME 2016 mezi domácí reprezentací a Skotskem, a tak kupujeme lístky na fotbal za 15 lari a domlouváme na pátek sraz v Tbilisi. Na následující 4 dny se totiž dělíme. Zatímco Martin, Michal a Zdena se rozhodli risknout cestu taxíkem do hornaté Tušetie, kde byly nedávno velké bouřky a dle některých místních lidí byla tudíž autem nepřístupná, tak já s Luďou míříme na vlakové nádraží. Do hor, navíc s nejistým dojezdem, se nám již moc nechce, a tak se na nádraží rozhodujeme, zda absolvujeme noční cestu vlakem k moři do Batumi, nebo o pár hodin delší cestu do arménského Jerevanu. Zjišťujeme, že oba vlaky jsou momentálně plně obsazené rezervacemi, ale 2 hodiny před odjezdem se dají na kase koupit lístky po nevyzvednutých či nezaplacených rezervacích. Nakonec se na nás usmívá štěstí a za 30 lari kupujeme jízdenky na půlnoční vlak do Batumi.Read more