Satelliet
Weergeven op kaart
  • Dag 9

Langkawi - Pantai Cenang

9 maart 2016, Maleisië ⋅ ☀️ 32 °C

Dopoledne se trajektem přesouváme na ostrov Langkawi, největší ostrov stejnojmenného souostroví v Andamanském moři, které se od roku 2008 oficiálně jmenuje Langkawi Permata Kedah (v překladu Langkawi, klenot Kedahu). Zhruba tříhodinovou cestu si krátíme sledováním skvělého indického filmu Bratr Bajrangi, který se promítal na velké obrazovce s anglickými titulky. Po vylodění v Kuah, hlavním městě ostrova, se na nás lepí místní taxikáři. Vzhledem k tomu, že většina turistů míří na pláže na západním pobřeží ostrova a na celém ostrově neexistuje žádný systém veřejné dopravy, bez služeb taxikářů se člověk neobejde. Přibíráme tedy další dva cestovatele do vozu a přesouváme se taxíkem do Pantai Cenang na západním pobřeží, kde máme rezervován svůj guesthouse kousek od pláže. Odpoledne trávíme na pláži, koupeme se v moři a procházíme si celý dvoukilometrový úsek Cenang beach. Večer pak vyrážíme do "města" podél ulice Jalan Pentai Chenang, ochutnáváme místní jídlo, obhlížíme obchůdky se suvenýry a koukáme na nabídky a možnosti výletů po ostrově.Meer informatie