Uydu
Haritada göster
  • Gün 11

Langkawi - Island hopping tour

11 Mart 2016, Malezya ⋅ ☀️ 30 °C

Program třetího dne na Langkawi jsme vložili do rukou místní cestovky a zaplatili si tzv. Island hopping tour, což patří mezi nejpopulárnější a nejlevnější nabízené výlety na Langkawi (35 RM). Jedná se o zhruba čtyřhodinovou plavbu se zastávkami u třech ostrovů s rozličnými aktivitami, včetně vyzvednutí na hotelu. Kolem deváté ráno se spolu s dalšími lidmi scházíme na pláži v Pantai Tengah a nastupujeme do dlouhých lodí, do kterých se podle velikosti vměstná 10-20 lidí. Pro jistotu fasujeme povinné záchranné vesty, ale i přes poměrně velkou rychlost je loď stabilní a plavba bezpečná. Jako první zastavujeme na ostrově Pulau Dayang Bunting (v překladu ostrov těhotné ženy), jehož název je odvozen od mohutné skály, která vypadá jako ležící těhotná žena. Zhruba po 15 minutách cesty pešky od mola do vnitra ostrova se před námi otevírá nádherné jezero, obklopené skalními masivy a lesním porostem ze všech stran. Poskytnutou hodinu času zde lze strávit nejen koupáním v jezeře, ale i obchůzkou jezera po dřevěné lávce. Další zastávkou je ostrov Pulau Singa Besar (ostrov velkých lvů). Zde se však nevyloďuje, ale zůstává v lodích, abyste mohli pozorovat krmení orlů zlatohnědých, jak se střemhlav vrhají do vody pro nastrčenou rybí potravu. Úžasná podívaná. Poslední zastávkou je ostrov Pulau Beras Basah (ostrov mokré rýže), který nabízí jemný bílý písek a různé aktivity milovníkům vodních radovánek.Okumaya devam et