• Day 13

Cascades d'Ouzoud

May 21, 2014 in Morocco ⋅ ⛅ 21 °C

Cílem dnešního dne byla návštěva vodopádů Ouzoud, které jsou z Marrákeše vzdáleny zhruba 160 km. Leží ve Středním Atlasu a jsou to největší a nejpůsobivější vodopády v Maroku. Podobně jako v Plitvicích pak vytváří tyto kaskádovité vodopády mnohá přírodní jezírka. Většina turistů se nahromadí hned na začátku kolem toho nejvyššího vodopádu, který padá do řeky Ouzoud z výšky sto metrů, a především pohled zezdola na něj je velmi působivý. Nechybí zde samozřejmě také mnoho restaurací a obchodů se suvenýry. Kdo si chce ale užít více klidu a dobrodružství, může se vydat dále podél toku řeky, kde narazí na spoustu dalších malých vodopádů, lagun a jezírek (vhodných i ke koupání), kouzelnou přírodu a také jeskyně. Ty se nachází asi po třech kilometrech, kde se do řeky Ouzoud vlévá další řeka a vede dále kaňonem. Tady jsme to již otočili a vrátili se zpátky k autu. Dojeli jsme do městečka Demnate, kde jsme na místě našli levný hotel k přespání.Read more