• Day 1

New York - day 1

August 28, 2007 in the United States ⋅ ☀️ 26 °C

Brzo ráno jsem s Martinem, Kubou a Lukášem konečně vyjel z Honesdale do New Yorku. Přijeli jsme od New Jersey známým tunelem pod řekou Hudson na Port Authority a šli jsme si do automatu koupit lístky na metro, abychom se ubytovali v hostelu na 108. ulici. Místo lístku za 2 dolary jsem však hned na začátku přišel o desetinásobek této částky, neboť jsem doplatil na svou naivitu a důvěru v cizího člověka, který se mi nabídl pomoci. Po chvíli odpočinku jsme se opět vrátili do centra a jako první se vydali na slavné náměstí Times Square plného lidí, aut, obchodů a kýčovitých reklam. Kolem Chrysler Building a přes Madison Square Park však naše kroky vedly k hlavnímu cíli dnešního dne - Empire State Building. Rozhodli jsme se obětovat 18 dolarů, vystát frontu a vyjet do 86. patra, odkud byl nádherný výhled na celé panorama Manhattanu, od Central Parku na severu až k soše Svobody na jihu. Už se pomalu stmívalo, a tak jsme u slavné Madison Square Garden nasedli na metro a vrátili se do hostelu.Read more