Satellite
Show on map
  • Day 4

    New York - day 4

    August 31, 2007 in the United States ⋅ ☀️ 23 °C

    Poslední den v New Yorku jsme strávili v Central Parku v jeho jižní části u hotelu Plaza známého z filmu Sám doma 2. Měli jsme totiž u sebe svoje kufry a čekali jsme na večer, kdy se naše cesty na pár dní rozdělí. Já se rozhodl během té doby sám navštívit pár míst na východním pobřeží, zatímco Martin s Lukášem chtěli letět do Orlanda. Vzali mi proto s sebou do letadla můj kufr, abych se s ním nemusel po cestě vláčet s tím, že za 4 dny se se s nimi v Orlandu setkám. Koupil jsem si GreyhoundPass na 7 dní a moje první cesta vedla k Niagárským vodopádům. Autobus z Port Authority do Buffala odjížděl ve 22.30. V nejslavnějším městě světa jsem tedy strávil 4 dny. Výhled na město z Empire State Building, projížďka lodí po Hudsonu až k Soše svobody, procházka po Brooklynském mostě či jen povalování v Central Parku rozhodně patří k nezapomenutelným zážitkům.Read more