Satellite
Show on map
  • Day 5

    Niagara Falls

    September 1, 2007 in the United States ⋅ ⛅ 15 °C

    Po 600 km a 8 hodinách jsem dojel do Buffala, kde se musí přestupovat na další autobus, ale odtud už to k vodopádům trvá jen půl hodiny. Jaké bylo moje udivení, když jsem na místě zjistil, že vodopády tu jsou vlastně dva - americký a kanadský, který je známější díky svém tvaru podkovy. Středem řeky vede státní hranice, a tak jsem se po Duhovém mostě chtěl dostat i na kanadské území, abych mohl vodopády obdivovat i z druhého břehu. Úředník na druhém konci mostu mě však už dál nepustil, protože americké vízum v Kanadě neplatí. Což byla škoda, protože z kanadské strany je výhled na vodopády hezčí. Musel jsem se proto otočit a absolvovat další vstupní proceduru u amerického celníka. Hranici do Kanady jsem tak překročil pouze geograficky, nikoliv úředně. Pohled na Niagáry je však úchvatný, ať už stojíte kdekoliv. Času jsem měl však stále dost a uvažoval, co dál. Za 28 dolarů se dal koupit lístek, který by jeho majiteli umožnil vyjížďku lodí až pod kanadské vodopády, dále přístup na lávku těsně pod americké vodopády nebo vstup do místního mořského akvária. Bohužel jsem nemohl tolik rozhazovat penězi, nicméně zpětně jsem toho litoval.Read more