Satellite
Show on map
  • Day 11

    Miami -> West Palm Beach

    September 7, 2007 in the United States ⋅ ⛅ 30 °C

    Dnes jsem se opět oddělil od kluků, kteří ještě zůstávali v Miami, a zbytek dní až do svého odletu jsem trávil na cestě sám. Ve tři odpoledne jsem dorazil městským busem do centra Miami, odkud mi měl jet autobus do West Palm Beach. Měl jsem totiž rezervovanou letenku do Washingtonu právě odsud. S malým kouskem vytištěné mapy v ruce se mi ale dlouho nedařilo lokalizovat zapadlou zastávku greyhoundu. Na místo jsem tak sice dorazil až po čase pravidelného odjezdu autobusu, ale ten měl naštěstí zpoždění. To ale bylo nakonec tříhodinové, a proto jsem měl obavy, abych ve West Palm Beach stihl poslední městský autobus, který ten den na letiště ještě jel, a nemusel tak jít v noci pěšky z nádraží na letiště. Naštěstí se podařilo a na letišti jsem mohl v klidu strávit noc a počkat na můj ranní vnitrostátní let.Read more