Satellite
Show on map
  • Day 12

    San Diego

    September 1, 2009 in the United States ⋅ ⛅ 29 °C

    Cesta přes hranice na americkou půdu už byla samozřejmě komplikovanější než v opačném směru, ale i tak jsem čekal, že se tu zdržíme déle. Ve frontě jsme čekali asi jenom 10 minut a pak se mě strážník zeptal, co jsem v Tijuaně dělal a kam mám teď v Americe namířeno. Prošel jsem rentgenem a už jsem se opět ocitl na americké straně. Nastoupili jsme opět do troleje, která nás dovezla k autu, a poté jsme se vydali podívat se ještě do centra San Diega. Zaparkovali jsme u přístavu, kde natrvalo kotví obrovská námořní letadlová loď USS Midway, obchodní plachetnice Star of India či vyřazená ponorka, které jsou všechny proměněny v námořní muzea. San Diego je totiž americkou námořní vojenskou základnou a v dáli na protějším břehu tak bylo možno zahlédnout kotvit i stále sloužící vojenské lodě. Na další atrakce jako SeaWorld nebo slavné ZOO nám nezbýval čas a zároveň byly finančně velmi nákladné, a tak jsme se vydali směrem na sever někam zakempovat. Na dálnici ještě ve městě jsme pak špatně trefili sjezd, díky čemuž jsme najeli na dlouhý most táhnoucí se přes záliv San Diego Bay. Tím se nám zároveň otevřel nádherný pohled na panorama města i s přístavem, takže jsme nakonec byli za tento omyl vděčni. Večer jsme dojeli do kempu v San Clemente State Beach kousek od Los Angeles.Read more