• Day 14

Santa Barbara

September 3, 2009 in the United States ⋅ ☀️ 28 °C

Když jsme dorazili do Santa Barbary, byli jsme docela zklamaní z pláže, protože na ní i ve vodě byla spousta řas. Po dvou hodinách zde strávených jsem pak při procházce podél pláže zjistil, že ležíme mimo hlavní turistickou plážovou oblast, kde to bylo mnohem čistší a kde se také logicky nacházelo více lidí. Santa Barbaru jsem si však i přesto oblíbil, protože samotné město je opravdu krásné. Je pokládáno za hlavní město "americké riviéry" a značně poznamenáno španělským vlivem, a tak tu nenajdete žádné mrakodrapy, ale řadu nízkých domečků z bílého mramoru společně s palmami. Prošli jsme si celou hlavní ulici State Street až k pláži, kde stojí známá atrakce, Dolphin fountain. Z mola pak bylo vidět celé panorama města s plážemi, za nímž vystupovaly hory. Bohužel čas kvapil a nás čekala ještě dlouhá cesta podél pobřeží, protože jsme potřebovali dneska ujet co nejdelší cestu na sever až co nejblíže k San Franciscu. Nakonec jsme zakempovali až kolem jedenácté večer v New Brighton State Beach blízko Santa Cruz. Na náš poslední společný večer jsme otevřeli láhev mexické tequily, vypili nějaké pivka a šli spát. Poslední noc pod stanem, poslední noc na roadtripu a moje vůbec poslední noc v Kalifornii. Konec mého pobytu v USA se pomalu chýlil ke konci.Read more